كلمات اغنية أعراض انسحابه - ياسمين علي
حنيت ياريت مابعدنا من الاول وماكنتش اعرف ان صعب انساه بشوف من بعده أنا معاناة كأن حياتي من غيره دي ناقصة حياه بعديه مافيش ولا حاجه بتطمن مابقتش عايشة زي كل الناس وقلبي بعدله الأنفاس وازاي يكمل تاني بعده يعيش بأي أساس بتنام عينيا معيطة كل الحياة متلخبطة ايام ماشوفتش أنا في حياتي زيها اللي احنا فيه ده نهايته ايه طب قولي حل اني انسى بيه ايام فراقك دي أنا مش قدها بيضيع قدامي قلبي وبايديا مع اني عارفه اللي فيه وسبب اكتئابه دي صعبة اعراض انسحابه وروحي سابت قلبي من بعديه بتنام عينيا معيطة كل الحياة متلخبطة ايام ماشوفتش أنا في حياتي زيها اللي احنا فيه ده نهايته ايه طب قولي حل اني انسى بيه ايام فراقك دي أنا مش قدها
كلمات أغنية أعراض انسحابه
كلمات: محمود سليم
الحان: حاتم عزت
توزيع: مؤمن ياسر
