Ads-Top

كلمات اغنية البابا وصل رضا البحراوي | Reda El bahrawy

كلمات أغنية البابا وصل - رضا البحراوي

أنا عايش جدع
مع ناس تمامها كاشات
شوفت البدع شوفت البدع
من اللي كانو اخوات
صحاب مصلحة
ومفيش واحد سندال
كانت غلطتي عشان زاملت عيال

البابا وصل
مش عايز اسمع صوت
على رأي المثل
عمر التاريخ ما يموت
تقيل في البلد
اسمي معدي حدود
معروف بالبطل
طب يلا كلو سكوت

ضيعنا رزم وبنفرتك دولارات
نزاهه من يومنا وبشوات
على مبدأنا يا صاحبي نسد
ومعاكوا في الحكايات
احنا خطر ما بنهيبش ولا نخاف
من بعيد لازم نتشاف
أنا نظري ضعيف معلش
وشايفكوا أنا شفاف

مفيش مني لكن فيه منكو كتير
ابعدوا عني الفرق بينا كبير
هتحضرني هتشوف بجد الويل
تقدرني يبقى تشوف تقدير

ضيعنا رزم وبنفرتك دولارات
نزاهه من يومنا وبشوات
على مبدأنا يا صاحبي نسد
ومعاكوا في الحكايات
احنا خطر ما بنهيبش ولا نخاف
من بعيد لازم نتشاف
أنا نظري ضعيف معلش
وشايفكوا أنا شفاف

أنا عمهم بضرب وما بجليش
حارق دمهم سلطان وزيي مفيش
بيهم كلهم وبطولي عامل جيش
أنا يا ابني البطل
سابق ما تلحقنيش

ضيعنا رزم وبنفرتك دولارات
نزاهه من يومنا وبشوات
على مبدأنا يا صاحبي نسد
ومعاكوا في الحكايات
احنا خطر ما بنهيبش ولا نخاف
من بعيد لازم نتشاف
أنا نظري ضعيف معلش
وشايفكوا أنا شفاف