Ads-Top

كلمات أغنية اللي يمشي عادي داليا | Lyrics

اللي عاشوا في خيرنا غيرنا جيه وغواهم راحوا في الدوامة تاهوا مع السلامة واللي لما الدنيا ضاقت جم يحنوا نسيوا إنه الجراح بتسيب علامة اللي عاشوا في خيرنا غيرنا جيه وغواهم راحوا في الدوامة تاهوا مع السلامة واللي لما الدنيا ضاقت جم يحنوا نسيوا إنه الجراح بتسيب علامة واللي يمشي يمشي عادي مش هنزعل يوم عليه واللي باقي علينا أهلاً حضننا ده أولى بيه فوق دماغنا مكانه عالي وفعيونا هنداريه ما احنا عشنا لناس باعونا في النهاية خدنا إيه واللي يمشي يمشي

كلمات أغنية اللي يمشي عادي - داليا

اللي عاشوا في خيرنا غيرنا جيه وغواهم
راحوا في الدوامة تاهوا مع السلامة
واللي لما الدنيا ضاقت جم يحنوا
نسيوا إنه الجراح بتسيب علامة

اللي عاشوا في خيرنا غيرنا جيه وغواهم
راحوا في الدوامة تاهوا مع السلامة
واللي لما الدنيا ضاقت جم يحنوا
نسيوا إنه الجراح بتسيب علامة

واللي يمشي يمشي عادي
مش هنزعل يوم عليه
واللي باقي علينا أهلاً
حضننا ده أولى بيه
فوق دماغنا مكانه عالي
وفعيونا هنداريه
ما احنا عشنا لناس باعونا
في النهاية خدنا إيه

واللي يمشي يمشي عادي
مش هنزعل يوم عليه
واللي باقي علينا أهلاً
حضننا ده أولى بيه
فوق دماغنا مكانه عالي
وفعيونا هنداريه
ما احنا عشنا لناس باعونا
في النهاية خدنا إيه

النوايا تبان في شدة ومين هيرضى
يكون معاك وقت اما تتعب هتلاقيه
آه صحيح الناس معادن والمثل بيقول
تحرّص بس مبنعملش بيه

النوايا تبان في شدة ومين هيرضى
يكون معاك وقت اما تتعب هتلاقيه
آه صحيح الناس معادن والمثل بيقول
تحرص بس مبنعملش بيه

واللي يمشي يمشي عادي
مش هنزعل يوم عليه
واللي باقي علينا أهلاً
حضننا ده أولى بيه
فوق دماغنا مكانه عالي
وفعيونا هنداريه
ما احنا عشنا لناس باعونا
في النهاية خدنا إيه

واللي يمشي يمشي عادي
مش هنزعل يوم عليه
واللي باقي علينا أهلاً
حضننا ده أولى بيه
فوق دماغنا مكانه عالي
وفعيونا هنداريه
ما احنا عشنا لناس باعونا
في النهاية خدنا إيه