Ads-Top

كلمات مهرجان مزمازيل الدلع - حوده بندق ومسلم

مزمزيل الدلع انتي فيكي الطمع قلبي نبضو طلع من جنابي حطيت صورتك كڤر بفرح لما تتصل دي شابيه القمر يا صحابي همشي سكت سفر وابقى تحت المطر علشان البطل كلو عادي بالونات في الهوى يا ترند المحتوى يلا هنطير سوا يا زبادي أنا واد عسل غاوي الكسل مش حلك بقا مهما حصل والله على رأي المثل صروخ حقيقي مش غزال هخدك ونروح على النايت لا مش خمور في اسبريت نرقص باور على الجايد كيرفي وفكك من الدايت مشاعري متعلقة مترني رنة بقا في قلبي متزحلقة شايلك في عيني حبيت يا ناس

كلمات مهرجان مزمازيل الدلع - حوده بندق و مسلم

مزمزيل الدلع
انتي فيكي الطمع
قلبي نبضو طلع
من جنابي

حطيت صورتك كڤر
بفرح لما تتصل
دي شابيه القمر
يا صحابي

همشي سكت سفر
وابقى تحت المطر
علشان البطل
كلو عادي

بالونات في الهوى
يا ترند المحتوى
يلا هنطير سوا
يا زبادي

أنا واد عسل غاوي الكسل
مش حلك بقا مهما حصل
والله على رأي المثل
صروخ حقيقي مش غزال

هخدك ونروح على النايت
لا مش خمور في اسبريت
نرقص باور على الجايد
كيرفي وفكك من الدايت

مشاعري متعلقة
مترني رنة بقا
في قلبي متزحلقة
شايلك في عيني

حبيت يا ناس سكرة
في الجمال مأفورة
عنيها موج مسكرة
مجنناني

أنا آه لذيذ بس حمش
ما يغركيش إني رِوش
يعني بلاش نعمل نوش
مشيها حبي

ثبت شاتك من زمان
واتس كمان وانستجرام
لو تبعدي عني حرام
خاليكي جنبي

بيكي الحياة متفرفشة
يا قطة شيرازى مخربشة
طب يلا نفك الكرمشة
ونعيش عيشة متنعنشة

يعجبني عودها القنبلة
نظرت عنيها المقتلة
بس العشاق متبهدلة
شكلي دخلت في مشكلة

مزمزيل الدلع
انتي فيكي الطمع
قلبي نبضو طلع
من جنابي

حطيت صورتك كڤر
بفرح لما تتصل
دي شابيه القمر
يا صحابي